perjantai 14. syyskuuta 2007
Wipii, it's Friday..
..ja vihdoin ehdin tekemään pikapäivityksen. Tässä siis kuvia viime aikojen ostoksista:

  • Musta ketjuhuivi, H&M. Minulla on tämä sama jo vaaleanpunaisena, mutta se väri ei oikein enää iske.
  • Harmaat sukkikset, H&M
  • Ruskea pipo, H&M. Ompelin tupsun itse.
  • Musta tupsubaskeri, H&M. So cute!

    Sitten kosmetiikkaa:

  • Ripsiväri, Lumene. Jep olin yksi 10 000:sta, jotka saivat tuon itselleen. Minulla toimi kiitettävästi, tosin väriä saisi tulla kerralla enemmän.
  • Mavalan lakat, sävyt Las Vegas, Black ja Marrakech

    Ja lopuksi vielä viikonlopun herkut:




5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Olisinmpa mäkin saanut ton blueberry maskaran :s

Blogger Unknown said...

Olen samaa mielt� lynen kanssa t�n� aamuna huomasin, ett� maskara oli lopussa joten rynt�sin kaupungille. Osallistuin kyll� tuohon, mutta eih�n aina voi onni lyk�st� :s :D

Blogger naurava nauta said...

osallistuin kanssa tohon ripsiväri juttuun mutta en saanut..:)
kivat kynsilakat!

Blogger merikarhu said...

mulla on myös toi h&m:n huivi, mutta vihreänä. Se on tosi kiva, mutta se ei sovi monenkaan asun kanssa.

Anonymous Anonyymi said...

Nams mitä hattuja! Kylmän viiman pieniä iloja :)

Lähetä kommentti

<< Home

footer