torstai 21. kesäkuuta 2007
Seitsemän kertaa minä= ?
Pelin säännöt: Jokainen aloittaa kertomalla 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään. Ihmiset jotka pääsevät tähän mukaan kirjoittavat nämä 7 asiaa itsestään sekä säännöt omaan blogiinsa. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta ihmistä tähän ja ilmoittaa näiden ihmisten nimet omassa blogissaan. Heidän tulee myös jättää komentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja että he löytävät ohjeet omasta blogistasi.

1. Harrastan tanssia n. 3 kertaa viikossa, mutta se ei riitä, joten jammailen yksin kotona aina kun on mahdollista. Ja niitä kertoja on usein.

2.Rakastan myös hyvää musiikkia. Joudun tyhjentelemään mp3:stani liian usein, joten olisikohan aika ostaa se iPod.. Tällä hetkellä kuuntelen Maroon 5:n uusinta levyä 24/7, suosittelen!

3.Tykkään ns. 'taidekuvien' ottamisesta. Ainut ongelma on vain, että omassa kamerassani makrokuvaus ei ole kovin tarkka, joten jos kavereillani on kamera mukana on pakko räpsiä pari luontokuvaa :'DDDDD

4. En ole oikein suuri siivouksen ystävä...

5. Minulla on pakkomielle kenkiin ja laukkuihin, kokoajan tulee lisää, vaikkei tilaa ole. En raaski laittaa mitään kirpparillekaan!

6. Minulla on myös pakkomielle hiuksiini. Oikeastaan pidän niistä tooosi paljon, etenkin väristä, mutta olen alkanut lämmetä ajatukselle, että värjäisin hiukseni vaaleanruskeiksi. Ehkä sen myös teenkin ennen koulujen alkua... c",) Olen myös kokoajan repimissä hiuksistani kaksihaaraisia, jos niitä siis löytyy.. :D

7. Lempiaineitani koulussa ovat enkku, hissa, kuvis ennen (se ei jatku minulla enää), sekä maantieto.

Haastan juuri Sinut, joka lukee tämän!

Tunnisteet:



2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

hyvää musiikkia. maroon 5 .........okei.

Blogger diamond said...

anonyymi.......... hmm? maroon 5 on hyvä ja tykkään vähän jokaisesta genrestä jostain bändistä. Katsoppas vaikka minun profiilista mitä mm kuuntelen ;)

http://www.blogger.com/profile/16208742657932894264

Lähetä kommentti

<< Home

footer