tiistai 29. toukokuuta 2007
Lempilaukkuni kesäksi


1. Keltainen clutch irroitettavalla helminauhalla, H&M 9,90€. Tämä on todella söpö ja tuo pirteyttä asuun.
2. Synttärilahjaksi saatu tikkilaukku, Chanel-tyylinen, Kappahl 14,90€. Hihi satun tietämään hinnan ja ostopaikankin, kun itse sitä olin valitsemassa. Ehdoton suosikkini ja käy melkeimpä joka asuun.
3.Tämän löysin pari päivää sitten äitini kätköistä. Laukku on paljon vanhempi kuin minä, mutta siinä on silti sitä jotain.
4.Tästä laukusta en tiedä, pitääkö vai vihata tätä, mutta enemmän kallistun ensimmäiseen vaihtoehtoon. Äitini kätköistä sekin. Tuo mieleen vähän eväsrasian :o)

mikä/mitkä ovat sinun suosikkisi näistä?

Tunnisteet:



7 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

1 tai 3, kaikki on kyl sika söpöi :D

Anonymous Anonyymi said...

Tykkään kakkosesta eniten. Meinasin itsekin ostaa sellaisen mutta päätin jättää sen sittenkin kauppaan, koska olin jo ostanut samana päivänä kolme laukkua... :D

Anonymous Anonyymi said...

tykkään eniten tosta 2 tikkilaukusta :)

Anonymous Anonyymi said...
Anonymous Anonyymi said...

ääh...sunblogia on hankala lukee, kun tulee silmät kipeeks:S (ton reunuksen takii)

Anonymous Anonyymi said...

Oi, olen etsinyt tota tokaa laukkua, se on aivan hana. näin yhdellä tytöllä sellaisen ja siitä asti olen himoinnut sitä.

Blogger diamond said...

luxurious m, itsekin tykkään tuosta todella ja tekisi mieli ostaa vielä mustana ja punaisena :P

Lähetä kommentti

<< Home

footer