perjantai 11. toukokuuta 2007
Lauantain ohjelmaa
Lauantain tv-tarjonta olisi tälläinen niille, jotka eivät poistu kotoa:
  • Kello 14.05 Suomi - Venäjä-peli Kakkoselta. Tulisikohan tästäkin ottelusta yhtä jännittävä kuin USAa vastaan? Se selviää vain katsomalla! Peukut pystyy leijonille ja toivotaan vain parasta!

  • Kello 16-22 Mtv Superstar Saturday. 'Kaikkein ylellisimmät ohjelmat', omia suosikkejani ovat mm. Sweet Sixteen ja Laguna Beach.

  • Varmaan koko vuoden kohokohta, Euroviisut! Vuosi järjestelyihin meni, ja tulos nähdään kakkoselta kello 22 alkaen, don't miss this. Go Hanna! (Njoo, kyllähän se Arkin on hyvä..)

    Millaiset ovat/olivat teidän Lauantai-suunnitelmat?


    edit: Suomi voitti Venäjän!!!!! Huomenna finaalipeli Ruotsia tai Kanadaa vastaan.

Tunnisteet:



10 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Minä olen vain kotona koko lauantain! Jääkiekko ei kiinnosta, euroviisut vielä vähemmän ja mtv ei näy eli nämä telkku-vinkit eivät minua auttaneet. : D jos mtv näkyisi, sitä varmaan tuijottaisin koko illan. Olen kuitenkin jo kerinnyt käydä kirppiksellä ja pitäisi vielä mennä kauppaan, leivoin äidille jotain huomiseksi :D jeejee

Blogger diamond said...

Haha harmi kun vinkit eivät auttaneet, mutta pitäähän sitä suomelle peukkuja pitää pystyssä! :D

Anonymous Anonyymi said...

kaikki ohjelmat pitää paikkaansa mun osalta ainakin! mutta harmittaa vaan, ku mtv näyttää vain noita lagunan vanhoja jaksoja. mutta tärkeinhän siis, että suomi voitti venäjän. JES! vielä tästä puuttuu euroviisuvoitto Suomelle.. jota minun mielestä ei ainakaa tulla näkemään. Mutta eihän sitä koskaan tiedä(;

Blogger Ria said...

vaikken jäkistä seuraakkaan, olen iloinen leijonien puolesta :->

euroviisu-voittoon en kyllä oikein tänävuonna usko, leave me alone on sen verran laimea : D

Anonymous Anonyymi said...

Oli kyllä jännittävä tuo peli!Minunkin televisio-aikatauluni on hyvin pitkälle samanlainen, tosin kotona en aio pysyä vaan kavereiden kanssa pidetään oikein euroviisu-studio. Go Ola&the Ark, go!! :D

Blogger diamond said...

Koko päivän on Mtv tainnut näyttää tuota The Hillsiä. Itselläni meinasi sydän pysähtyä tuota peliä katsoessa :DDD

Blogger Salla said...

Harmittaa kun en nähnyt peliä!! Olen ihan hulluna jääkiekkoon. Jo pienenä keräsin pelaajien nimiä sellaiseen vihkoon :D ja poikaystäväkin pelaa.. Onneksi taitaa tulla finaali Canadaa vastaan.

Blogger diamond said...

salla, haha minäkin olen hurahtanut siihen :DD

Anonymous Anonyymi said...

apua, näin vain kaksi vikaa jaksoa The Hillseistä. Oliko ne näyttänyt muitakin uusia jaksoja, joissa Heidi ja Spencer yhdessä jne? AA, rakastan tätä sarjaa, ja tietenki tätä blogia!(;

Blogger diamond said...

josefin, en ole aivan varma. näin vain sen ekan jakson, jossa he palasivat kesän jälkeen töihin? olen tuijottanut vain jääkiekkoa :D

Lähetä kommentti

<< Home

footer