keskiviikko 27. joulukuuta 2006
Gossip girl


Gossip girl-kirjasarja kertoo New Yorkin rikkaiden ja suosittujen nuorten elämästä, joiden elämän päätarkoitus on juhliminen, hyvältä näyttäminen, shoppaileminen ja ainiin juhliminen! Näiden nuorten elämästä raportoi salaperäinen Gossip girl, jolta mikään ei pysy salassa. Kirjat ovat hauskaa hömppälukemista ja ne kertovat nuorten elämästä, pääasiassa ihmissuhteista. Kirjasarjaan kuuluu 11 kirjaa, mutta Suomeksi näitä on käännetty vasta 4, Eliittinuoret, Tiedät että rakastat minua, Kaikki kuuluu minulle ja Koska olen sen arvoinen. Suosikkini on nro 3 kaikki kuuluu minulle (all i want is everything, kuvassa)
Joten nyt mars kirjastoon näitä lainailemaan, kun samalla odotamme uusia käännöksiä!


3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

No kiva kun vaihdoit tämän kommentointi jutun. :> Itse tykkään myös GG:istä ja olen lukenut niitä myös englanniksi.

Luin just nelosen, pakko sanoa että on viihdyttäviä kirjoja :)

Blogger FriiduHelsinki said...

hauskoja ovat nuo GG kirjat

Lähetä kommentti

<< Home

footer